Horaires des messes

Nous vous informons que le secrétariat de la paroisse sera exceptionnellement fermé le jeudi 8 décembre 2022, jour de la solennité de l’Immaculée Conception.

De décembre 2022 à fin mars 2023, les messes de semaines à Seiry ne seront célébrées que le 2ème et 4ème jeudi du mois.

Des changements d’horaires peuvent surgir. Seul le feuillet dominical fait foi.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the moduAdvanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.